Santa Margarida i els Monjos organitza un mercat de Nadal amb casetes de fusta i activitats per a tota la família

13/10/2026

Santa Margarida i els Monjos recuperarà enguany la tradició de celebrar una fira de Nadal que s’havia fet anys enrere amb una nova proposta que tindrà lloc els dies 27, 28 i 29 de novembre.

El municipi acollirà un Mercat de Nadal impulsat amb el suport de la Diputació de Barcelona, que combinarà parades de productes nadalencs, gastronomia i activitats familiars en un espai ambientat per a l'ocasió.

El nou mercat s'instal·larà a l'aparcament situat a l'entrada dels Monjos, on es distribuiran casetes de fusta amb parades comercials i artesanals, una zona gastronòmica i diferents espais d'activitats amb la participació d’entitats i espectacles professionals.

El mercat comptarà també amb jocs infantils, elements d'il·luminació nadalenca i un trenet que farà un recorregut turístic pel municipi, entre altres propostes adreçades a públics de totes les edats.

L'encesa de l'enllumenat nadalenc donarà el tret de sortida al mercat

El Mercat de Nadal començarà el divendres 27 de novembre amb l'encesa de l'enllumenat nadalenc del municipi  i l’endemà dissabte es farà la inauguració del Corretions. Les dues activitats marcaran l'inici de la programació nadalenca d'enguany que comptarà també amb les propostes de Cal Tionaire, que es durà a terme al Molí del Foix i un ampli ventall de propostes organitzades per les entitats i els serveis municipals.

Les parades de venda de productes obriran el dissabte 28 de novembre, de 10 a 14 h i de 17 a 20 h, i el diumenge 29, de 10 a 14 h i de 17 a 19 h. La zona gastronòmica funcionarà durant tota la fira i el dissabte ampliarà l'horari fins a les 22 h, amb l'objectiu d'oferir també un espai de trobada i degustació durant el vespre.

Obert el període d'inscripcions per als artesans

El període d'inscripcions per participar en el Mercat de Nadal ja és obert. Les parades d’artesania interessades a disposar d'una parada poden presentar la seva sol·licitud per formar part d'aquesta nova edició de la fira a través d’aquest enllaç.

Igualment l’ajuntament obre la convocatòria a totes les entitats que vulguin organitzar o participar a la fira amb propostes de caire exclusivament nadalenc.

Arxivat a: Cultura, Festes i Tradicions, Fires i comerç, General, Infància, Turisme
Santa Margarida i els Monjos