L’ajuntament reorganitza l’atenció al públic de l’Oficina d’Atenció Ciutadana

03/11/2021

L'Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos ha reorganitzat l’atenció al públic de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) davant la flexibilització de les mesures sanitàries i d’aforament derivades de la contenció de la COVID.

Les mesures han entrat en vigor aquesta setmana i per realitzar tràmits o gestions caldrà que es tingui en compte el següent:

  • Les persones que hagin de realitzar tràmits ràpids podran adreçar-se a l’OAC sense cita prèvia (volants d’empadronament, etc.). Aquesta atenció es realitzarà únicament als matins, de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h.
  • Per altres gestions caldrà sempre demanar cita prèvia al telèfon 93 898 02 11 o al correu (Necessites javascript per veure aquest correu-e). L’atenció amb cita prèvia es realitzarà de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h, i els dimarts de 16.30 h a 18.30 h.

L’ajuntament està treballant també en un nou sistema d’obtenció de cita prèvia que entrarà en funcionament properament.

Arxivat a: General
Ajuntament